Wikia

 Settlement
New Canaan
Icon settlement medium
NewCanaan
map marker: New Canaan
sections: Outskirts
Town
Union Station
leaders: Judah Black (2235 - 2245)
Jeremiah Rigdon (2247 - present)
doctors: Angela
merchants: Jacob
Gabriel
factions: Mormon Church
New Canaan was een stad in Utah.

De stad werd opgericht in een geruineerd gedeelte van Ogden in Utah door de Mormoonse profeet Judah Black ongeveer 300 jaar geleden. Eeuwen lang dreef de nederzetting handel met de omliggende gebieden, maar door oorlog, natuurrampen en mysterieuze verdwijningen zijn er al jaren geen caravaans meer naar toe geweest. Happy trails Caravan heeft echter aangekondigd de handelsroutes te heropenen.

Veel is onbekend over het lot van de nederzetting tot de Courier in Zion arriveert, samen met een gedoemde expeditie van Happy trails Caravan. Hier ontmoet de Courier Joshua Graham, een Mormoonse missionaris die bij de Dead Horses stam verblijft. Hij vertelt de Courier dat de nederzetting New Canaan is vernietigd door de White Legs in opdracht van Ceasar.

De Mormoonse bewoners van de nederzetting voeren ondertussen nog steeds hun missies uit, gekwetst, maar nog steeds vast beraden. Thuis is immers waar het hart is.

Ontstaan.

Oorspronkelijk was New Canaan ontworpen voor project Van Buren, de eerste poging tot Fallout 3, maar is nooit gerealiseerd. De achtergrond was wel bekend, maar voor lange tijd was het onzeker dat Van Buren en zijn New Canaan, of de andere lokaties in Van Buren, onderdeel waren van de Canon van Fallout. In de DLC Honest Hearts is New Canaan zowel bevestigd als geëindigd. (....De ironie).

GebouwenEdit

BewonersEdit

Gerelateerde questsEdit

Around Wikia's network

Random Wiki